Klik her, hvis du har problemer med at se denne e-mail.

WORKSHOP med fokus på innovation

På grund af den store interesse for første workshop, har vi valgt at afholde en dag mere.

Vi inviterer derfor dig og/eller en repræsentant fra din virksomhed til gratis workshop.

På workshoppen får du:

• Værktøjer til at styrke innovationen i din virksomhed
  • Vejledning i at designe innovationsstrategier, opbygge en innovativ kultur samt indblik i ledelse af succesfulde innovationsprojekter
  • Mulighed for at sammenligne din virksomhed med de førende innovative virksomheder i Danmark
  • Netværk, en-til-en sparring og meget mere

DELTAG - Gratis

Syddansk Universitet i Odense
Onsdag den 20. november 2019
Kl. 9:00 til 16:00

Tilmelding er nødvendig -
TILMELD DIG HER
Tilmeldingsfrist: 7. november 2019

Onsdag d. 20. november afholder Center for Integrerende Innovationsledelse på SDU en workshop med fokus på innovation i små og mellemstore produktionsvirksomheder.

Workshoppen er en del af projektet Vækst med Innovation, hvor formålet er at fremme innovationsaktiviteter i danske produktionsvirksomheder.

Projektet er et samarbejde medlem SDU, CBS og Teknologisk Institut og er støttet af Industriens Fond.

Der er et begrænset antal pladser, så skynd dig at tilmelde dig og din virksomhed allerede i dag.

Workshoppen fokuserer på at give deltagerne konkrete værktøjer med hjem, som kan bruges direkte i innovationsarbejdet. Desuden tager vi udgangspunkt i jeres aktuelle problemstillinger.

I tilmeldingen har I mulighed for at angive de udfordringer, I ønsker at tage udgangspunkt i.

De bedste hilsner
Projektteamet:

Professor i Innovationsledelse Mette Præst Knudsen
Post Doc Anne Gramtorp
Videnskabelig assistent Stine Berg

Du er velkommen til at dele denne mail med en eller flere af dine kolleger via Facebook eller LinkedIn.

Helle Bøcher
Kurser og efteruddannelse